Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. nie pokazuj ponownie

Maskotkowo
bajkowe zabawki i artykuły dziecięce

Twój koszyk jest pusty
Wybierz kategorię
Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
Producent
Regulamin sklepu.

§1 Zasady ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług przez sklep internetowy „Maskotkowo.pl”, którego właścicielem jest firma ASTINET Stryjski Paweł z siedzibą przy ul. Mrągowskiej 76 we Wrocławiu, NIP 894-200-99-10, REGON 020230931, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miejski Wrocławia pod numerem 179666 (dalej zwany „Sklepem”).
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu.
  3. Sklep dostępny jest w Internecie na witrynie www.maskotkowo.pl, („Witryna”).
  4. Produkty („Produkty”) to wszelkie towary i usługi, które Klient („Klient”) może nabyć w Sklepie.
  5. Wszelkie Produkty posiadają deklaracje producentów o zgodności z obowiązującymi normami obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej. Dodatkowo Produkty przedstawiające postaci znane z bajek, filmów, Internetu, reklam, etc. są licencjonowane przez odpowiednich właścicieli praw autorskich i są rozprowadzane na terenie Unii Europejskiej za ich zgodą.
  6. Wszystkie zabawki przeznaczone są dla dzieci powyżej lat trzech, chyba że w opisie przedmiotu zamieszczona będzie inna informacja.
  7. Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i prezentowane są w Sklepi wyłącznie w celach informacyjnych.
  8. Warunkiem dokonania zakupu w Sklepie jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia („Zamówienie”), wraz z zaakceptowaniem zawartych w formularzu warunków i kosztów dostawy.
  9. Zamówień w Sklepie mogą dokonywać tylko osoby pełnoletnie.
  10. Wszystkie ceny podane w Witrynie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich (PLN). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  11. Cena wyświetlana przy Produkcie nie obejmuje opłaty za dostawę. Koszt dostawy zostanie dołączony do wartości zakupionego towaru. Zatem na ostateczny koszt zamówienia składają się cena Produktów oraz cena przesyłki.
  12. Na każdy towar oraz na koszt przesyłki Sklep wystawia paragon fiskalny lub na życzenie Klienta fakturę VAT.
  13. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay. Przedmiotowe usługi świadczy Dotpay S.A. z  siedzibą w Krakowie, przy ul. Wielickiej 72, 30-552 Kraków, NIP 6342661860, REGON 240770255, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000296790, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym 4.000.000,00 złotych,  kapitale wpłaconym 4.000.000,00 złotych, na podstawie Regulaminu usług dostępnego pod adresem: http://www.dotpay.pl/o_serwisie/regulaminy/.
  14. Klient ma możliwość zapoznania się z kodeksem dobrych praktyk przedsiębiorców. Kodeks dobrych praktyk znajduje się w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Aktualne brzmienie Ustawy jest dostępne pod adresem http://isap.sejm.gov.pl/.

 

§2 Składanie zamówień

  1. Ilość oferowanych Produktów w ramach Sklepu jest zmienna i podlega stałej aktualizacji.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo odwołania lub ograniczenia części oferty lub zmiany asortymentu bez podania przyczyn.
  3. Zamówienia będą przyjmowane według kolejności ich otrzymywania do momentu wyczerpania zapasów w magazynie. Zgłoszenia są przyjmowane 24 h/dobę za pośrednictwem Witryn.
  4. Klient zobowiązany jest do podania dokładnego adresu e-mail oraz numeru telefonu celem potwierdzenia zamówienia oraz jego szczegółów.
  5. Nieprawidłowo wypełnione formularze Zamówienia nie będą przyjmowane.
  6. Zamówienia będą rozpatrywane w ciągu 24h roboczych od dnia ich złożenia.
  7. Warunkiem realizacji Zamówienia jest jego potwierdzenie przez Sklep dokonane e-mailem z informacją o przyjęciu Zamówienia.
  8. W przypadku braku potwierdzenia lub braku odmowy realizacji Zamówienia ze strony Sklepu w ciągu 24 godzin roboczych, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
  9. W przypadku wybranej płatności przelewem, Zamówienie będzie realizowane po wpłynięciu należnej kwoty na konto Sklepu. Zamówienia, dla których nie dokonano płatności w ciągu 7 (siedem) dni od daty ich potwierdzenia przez Sklep zostają anulowane.
  10. Na czas realizacji zamówienia składają się czas wysyłki oraz czas dostawy.
    Czas wysyłki jest to czas potrzebny na przygotowanie produktu do wysyłki, wynosi do dwóch dni roboczych.
    Czas dostawy jest to czas potrzebny na dostarczenie przesyłki do domu Klienta przez firmę kurierską lub Pocztę Polską.
  11. Czas realizacji zamówienia biegnie od momentu prawidłowego potwierdzenia zamówienia.
  12. Sklep może odmówić wysyłki zamówienia "za pobraniem" osobom, które w przeszłości nie odbierały przesyłek wysyłanych tym trybem. W takim wypadku jedyna forma płatności za zamówienie to przedpłata.

 

§3 Dostawa

  1. Dostawa towaru realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD lub firmy kurierskiej InPost.
  2. Szczegółowe zasady dostawy towarów do domu Klienta określają regulaminy firm realizujących dostawę.
  3. Koszt dostawy jest wartością zależną od wielkości przesyłki i wynosi:
    * 11 PLN w przypadku przedpłaty i przesyłce Pocztą Polską - paczka POCZTEX 48
    * 15 PLN w przypadku wysyłki za pobraniem i przesyłce Pocztą Polską - paczka POCZTEX 48
    * 16 PLN w przypadku przedpłaty na konto i przesyłce kurierskiej
    * 20 PLN w przypadku przesyłki kurierskiej za pobraniem
    * 9,99 PLN w przypadku przedpłaty na konto i przesyłce do Paczkomatu 24/7 firmy InPost
    * 13,99 PLN w przypadku płatności przy odbiorze i przesyłce do Paczkomatu 24/7 firmy InPost
    Dokładne stawki podane są w dziale FAQ.
  4. Dostawy odbywają się na adres podany w zamówieniu. W przypadku płatności przelewem na konto Sklepu istnieje możliwość dostawy na dowolny adres na terenie Polski.
  5. Sklep nie realizuje dostaw zagranicznych.
  6. Przesyłki wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku.
  7. Zamówienia opłacane przelewem lub poprzez płatności elektroniczne o wartości powyżej określonej kwoty realizowane będą na koszt Sklepu:
    - kwoty 250 złotych dla wysyłki Pocztą Polską,
    - kwoty 250 złotych dla wysyłki do Paczkomatu *,
    - kwoty 350 złotych dla wysyłki kurierem.
    * nie dotyczy przedmiotów wielkogabarytowych, gdyż w takich przypadkach możliwa jest tylko przesyłka kurierem.

 

§4 Płatności

  1. Sklep oferuje następujące formy płatności:
    * za pobraniem - za przesyłkę Klient płaci przy odbiorze listonoszowi lub w Urzędzie Pocztowym.
    * przelewem - przesyłka zostanie wysłana po wpływie pieniędzy na rachunek bankowy Sklepu (zazwyczaj następnego dnia po dokonaniu przelewu).
    Nr rachunku bankowego:
    Bank Credit Agricole: 68 1940 1076 3005 3629 0000 0000
    MBank: 39 1140 2004 0000 3402 5000 5810
    * Kartą kredytową oraz e-przelewem.
    Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
  2. Kwoty przedpłacone za nie zrealizowane produkty będą zwracane na konto Kupującego.
  3. W przypadku wyboru płatności przelewem, kartą kredytową lub e-prelewem na wpłatę czekamy 7 dni. Jeżeli wpłata nie nastąpi w tym terminie, to zamówienie zostanie anulowane.

 

§5 Reklamacje, Rękojmia

  1. Sklep ma prawny obowiązek dostarczenia produktów bez wad. Nie dotyczy to wad, które zostały wskazane w opisie produktu i które były podstawą obniżenia jego ceny.
  2. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
  3. Klient może zgłosić przysługujące mu roszczenia z tytułu rękojmi w szczególności listownie na adres: Astinet Paweł Stryjski, ul. Mrągowska 76, 54-111 Wrocław lub za pomocą wiadomości e-mail na adres: sklep@maskotkowo.pl. 
  4. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu oraz opis reklamacji (nie jest to obligatoryjne).
  5. Koszty poniesione przez Klienta związane z przesłaniem Produktu do reklamacji zostaną zwrócone Klientowi po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji do wysokości kosztu paczki pocztowej ekonomicznej.

 

§6 Zwrot Towaru, Odstąpienie od Umowy

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, ma prawo do zwrotu zakupionych produktów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni liczonych od daty odbioru przesyłki poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać listownie na adres Astinet Paweł Stryjski, ul. Mrągowska 76, 54-111 Wrocław, lub mailowo na adres sklep@maskotkowo.pl. Klient może w tym celu skorzystać z przygotowanego formularza odstąpienia. W przypadku wysłania oświadczenia na adres elektroniczny, Sklep niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania oświadczenia. Potwierdzenie zostanie wysłane na adres z którego Klient wysłał oświadczenie.
  3. Sklep do każdej przesyłki załącza papierową wersję formularza odstąpienia wraz z pouczeniem o odstąpieniu od umowy. Wersję elektroniczną formularza i pouczenia można pobrać w dziale dokumentach do pobrania.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do odesłania zwracanych produktów. Klient ma obowiązek uczynić to niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  5. Zwracany produkt musi być kompletny oraz w stanie niezmienionym, chyba że zmiana konieczna była w granicach zwykłego zarządu. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
  6. Klient zwraca przedmiot lub przedmioty Umowy od której odstąpił na własne ryzyko oraz koszt.
  7. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
    a)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    b)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    c)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    d)    w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    e)    w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  8. Sklep dokona zwrotu należności za zwrócony produkt niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenie o odstąpienia od umowy. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. W przypadku gdy Klient odstępuje od umowy w całości, tzn. zwraca wszystkie produkty zakupione w ramach jednego zamówienia, Sklep zwróci Klientowi również poniesione przez niego koszty dostarczenia produktu do Klienta. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób (przesyłka Poczta Polska z przedpłatą) Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  10. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  11. Sklep prosi Klienta o wyrażenie zgody na zwrot płatności przelewem na rachunek bankowy Klienta i przesłanie jej wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, gdyż ten rodzaj zwrotu jest najszybszy i najwygodniejszy dla Sklepu. Klient nie ma obowiązku wyrażania tej zgody.

 

§7 Ochrona danych osobowych

  1. Sklep zapewnia poufność zgromadzonych informacji o Klientach zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych.
    Dane osobowe zawarte w zamówieniu są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz. 883. W szczególności zbiór danych osobowych jest zgłoszony w GIODO (Nr księgi: 134235, Nr zgł.: 016464/2013).
  2. Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta.
  3. Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) dane osobowe Klienta zostaną wprowadzone do bazy danych Sklepu w celu realizacji Zamówienia. Zarejestrowane dane mogą zostać użyte w celach marketingowych poprzez przesłanie informacji handlowych na zarejestrowany adres e-mail, jednak tylko w wypadku, gdy Klient się na to zgodzi podczas rejestracji.
  4. Klient ma prawo do poprawiania swoich danych osobowych w każdej chwili po zalogowaniu się do naszego Sklepu, w tym również może wycofać zgodę na przesyłanie materiałów marketingowych. Klient ma prawo do skasowania swoich danych po uprzednim kontakcie z obsługą Sklepu poprzez dane kontaktowe wymienione na końcu Regulaminu.

 

§8 Postanowienia końcowe

  1. Ceny produktów wyrażone są w złotych polskich za 1 szt. i zawierają podatek VAT.
  2. Każdy Klient otrzymuje od Sklepu na dowód zakupu towaru paragon fiskalny. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT, należy wtedy podać dane do faktury oraz NIP. Dokonując zakupu w Sklepie Klient automatycznie zgadza się na wystawienie faktury VAT bez podpisu.
  3. Niniejszy regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady składania zamówień w Sklepie. Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu i jest każdorazowo związany jego postanowieniami z chwilą dokonania Zamówienia.
  4. Wszystkie uwagi, propozycje, reklamacje i skargi prosimy kierować do:
                 Maskotkowo.pl
                 ASTINET Stryjski Paweł, ul. Mrągowska 76, 54-111 Wrocław
                 e-mail: sklep [at] maskotkowo.pl
                 tel.: 71 349 69 57 (stacjonarny).
  5. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami. Można znaleźć go w dokumentach do pobrania.
  6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku.
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Nasz sklep zajmuje się sprzedażą wybranych zabawek - maskotek, puzzli, pacynek i lalek. Dostarczamy towar bezpośrednio do domu, umożliwiamy pełny zakup online. Z naszej zabawkowej oferty: Ulica Sezamkowa, Świnka Peppa, polskie pluszaki, lalki Mattel, kolejki Take-n-Play i kolejki TrackMaster
Copyright © Maskotkowo.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Maskotkowo.pl - Zawsze oryginalne maskotki i zabawki, idealne dla dzieci, a niektóre również dla dorosłych.
Wysyłamy kurierem lub Pocztą Polską, również za pobraniem. Odbiór osobisty Wrocław Maślice.
projekt: bogatko.org
Oprogramowanie KQS.store